Çok güzel bir paylaşım. Ben de çok sıkışmadıkça .com ve .net domainden şaşmama taraftarıyım.

Piyasadaki bir yanlış da şudur:

".com daha çok hit alıyor" diye domainkeyworduxyz.com diye domain almak. Cıx! Olmuyor öyle