Yok mu arkadaşlar daha önce İdeaSoft altyapısını tema yapanlar. Çok zor bir şey değil php ve html de çok iyi olmamama rağmen bir kaç değişiklik tarafımca yapıldı. Profesyonellerin kolayca altından kalkabileceği bir sistem. İkinci olarak da şuanda yeni bir para kazanma yöntemi bu olay bilgisi olana tavsiye ederim çünkü İdeaSoft hem tasarımlarına çok uçuk rakalmar istemekte hemde iyi yapamamakta tasarımcıları pek işe yaramıyor açıkcası