arkadaşlar malum cep telefonlarından girildiğinde fazlasıyla kasıyor video oynatınca. bunu nasıl giderebilirim? sanırım bu kasmanın sebebi playerla alakalı. şimdi ben dizi izleme sitesi kuruyorum. normal sitesi bitti, dizi izleme olayını mobilden de yapmak istiyorum. mobil site için de jquery mobile kullanıyorum. işlemcisi orta halli olan bir telefonda video izlenirken aşırı kasma oluyor, takılıyor vs. bu nasıl giderilebilir?

muzik7.net sitemde de jquery mobile kullandım. orada da aynı sorun var. nokia n900 ile girdiğimde sıkıntı olmuyor. çok rahat izliyorum televizyon kanallarını ancak nokia c6 ile girdiğimde kasmaktan açılmıyor desem yeridir.