What.cd de ne yaptıysam tutunamadım, ratioyla sıkıntım yok, 2 defa hesabım disabled edildi, bi davetiyeyi yurtdışından almıştım, o zaten ertesi gün patladı, diğerini ise Türk kullanıcıdan almıştım, o da patladı. Sitede hergün aktiftim.
Ağzımla kuş mu tutmam gerek tutunmam için anlamadım.
Edit: ratioyla sıkıntım yok derken fake uploadı kastetmedim kesinlikle.