Kendim Yazdığım Bir Yazılım 1 Milyardan Aşağı Satacaksam Yazmam Zaten..
Onla 1-2 Ay Belki Daha Fazla Zamanımı Öldürecem 250 TL ... Bu WebMasterliği
Zaten İyice Ucuzlaştırıldı...

Yurtdışında Hazırda Sistem Kullansan Müşterin Ne İstiyorsa Onu Yapıyorsun..
Saatliği 100 Euro Alıyorlar. Türkiye'de Günlüğü 25-50 Milyon..