orcnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
i7 işlemci x3440 işlemciden çok daha iyi



Ayrıca şuan ucuza satılan dell serisi sunucuların çoğunda raid kartı yok anakart üzerinden yapılıyor bunun aynısını i7 üzerinden anakart üzerinden yapabiliyorsun işlemci daha yeni daha uygun daha performanslı
Sunucu alırken Sas6ir, H200 ve H700 RAID kartlarının mevcudiyetlerini sorarsanız sorun yaşamadan cevaba ulaşırsınız. Software RAID ise güvenilmeyen ve riske sahip bir yapı. Sistem pufff olabilir. Ayrıca soft RAID sistemlere harici müdahalelerin de zorluklarından bir çoğumuz haberdarız sanırım.

İşlemci ise çok daha derinlemesine incelenmesi gereken bir durum. Xeon ve i7 işlemcileri incelerken, RAM'lerinde yapı ve performanslarını karşılaştırırsanız, Xeon sunucuların i7'lerden avantajlarını daha yakinen görebilirsiniz.