Anlaşılmayacak bir şey yok. 1 Sunucunuz DNS sunucunuz oluyor. Bütün alan adlarınızı bu sunucuya yönlendiriyorsunuz. Bu DNS sunucunuzdan da girdiğiniz kayıtlarla hangi web & mail sunucusuna gideceğini belirliyorsunuz. Site veya mailiniz ona göre açılıyor.