orcnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence i7 bir adım daha önde


Niye derseniz şuan ucuza satılan dell serisi sunucuların çoğunda raid kartı yok anakart üzerinden yapılıyor bunun aynısını i7 üzerinden anakart üzerinden yapabiliyorsun işlemci daha yeni daha uygun daha performanslı
radore ve sayfa.net in sağladığı tüm dell sunucularda raid kart harici bir donanımdır.



oem anakart üzerinden yapılan ise yine softraid kategorisindedir. Allah kazadan korusun.