Hocam eskiden kaliteliydi her yerde konuları vardı zaten memnuniyetle ilgili bende aldım ordan.Subdomain oluşturcam 2 gün sürdü yok panelde sıkıntı var yok orda sıkıntı var getiştirdiler 2 günde anca olusturuldu.Normalde 1 dk bile sürmeyen işlem.Sonra sık sık kesinti oluyor ne zaman iletişime geçsem hep apache sisteminde sorun var arkadaşlar ilgileniyor diye cevap geldi hergün 1 saat kesinti aradada bir gün süren kesintiler yaşadım.