Konu
Birisi adsense kodlarımı kullanıyor
18-08-2012, 19:46:39
#8
TcL
Reklamların görünmesi normal.Sen ayarlardan izin vermedikçe istediği kadar kullanıp tıklansın.Bir kaybın yok yani
.Rahat ol.