Tek kalmayacağım.Arkadaş bulursam eve çıkarım yada arkadaş arayan birileriyle denk gelirsem çıkarım işte.
İkiside olmazsa ilk sene yurtta kalıp o arada ev işini falan halledeceğim artık.
Hemen arkadaş bulmanız zor. (Tanıdığınız yoksa)
Evde duran birinin yanında kalmaksa güven vs. ister.