3g modem hızını arttırır. ben türkcell e172 ile 800 kb/s yi görmüştüm geneli itibariyle 400-500 kb/s ile indiriyordum.(coğrafi bölge çok önemli kırsalda değilseniz hız pek yavaş olmaz) kesinlikle mobil internet kullanacaksan mobil modem almak şart. ama taahütle alma . forumda satanlar var 25-40 neyse verip almak gerek. daha sonra istediğin gibi kullanabilirsin. mobile partner programı ile huaweinin modemlerini istediğin hat ile kullanabilirsin bu modemler türkcell avea vodafonenin dağıttığı 3g modemlerin markası. çoğu ile uyumlu zaten. kota derdin olmaz fatura derdin olmaz.