Hayır, önlisans programından mezun oldum. Bu sebeple lisans programına kayıt yaptırdığım zaman tecil alabiliyorum.
Ayrıca askerlik kanunu'nda yapılan yeni düzenleme ile de bildiğim kadarı ile kişi son mezun olduğu eğitim düzeyindeki bir eğitim düzeyine gitse bile 29 yaşına kadar tecil alabiliyor.
Yani yaşı kurtarıyorsa, kişi askere gitmeksizin iki lisans programından birden mezun olabilir.
Şimdi biraz araştırdım, yeni düzenleme ile ikinci bir lisans programına kayıt olunabiliniyor ama okuldan dolayı tecil hakkı kazanılmıyor. Yani okula kayıt olsan da olmasan da aynı zamanda askere gitmen gerekiyor. Sadece okula kayıt olabilme hakkı vermişler.