Daha önce lisans programından mı mezun oldunuz? Bildiğim kadarıyla ikinci lisans için askerlik tecil edilmiyordu.
Hayır, önlisans programından mezun oldum. Bu sebeple lisans programına kayıt yaptırdığım zaman tecil alabiliyorum.
Ayrıca askerlik kanunu'nda yapılan yeni düzenleme ile de bildiğim kadarı ile kişi son mezun olduğu eğitim düzeyindeki bir eğitim düzeyine gitse bile 29 yaşına kadar tecil alabiliyor.
Yani yaşı kurtarıyorsa, kişi askere gitmeksizin iki lisans programından birden mezun olabilir.