denizci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar,

Yanıtlarınız için çok teşekkür ederim. Ders falan da saydıracağım için yaştan kurtarıyorum
Daha önce lisans programından mı mezun oldunuz? Bildiğim kadarıyla ikinci lisans için askerlik tecil edilmiyordu.