Yeni bir düzenleme ile 29 yaşına gelsen dahi 4.sınıfta okuyor olsan bile kağıt gelir öğrenime ara verilir ve askere gidersin.
Evet, ne yazık ki böyle bir durum var. Gerçi şu an komisyonda da yaş limitinin 32'ye yükseltilmesi yönünde bir çalışma yapılıyor.
Link: http://www.tbmm.gov.tr/develop/owa/t...sira_no=105308