Para yatırma olayı sıkıntılı arkadaşlar, gamesliga da eskiden 3-4 banka seçeneği vardı havale ile kolay oluyordu, diğer bahsettiğiniz sitelerde havale eft olayı olmuyor kredi kartıda kullanmadığım için sıkıntı oluyor, ödeme sistemleri (ukash v.s) kullandığımızdada saçma sapan komisyonlar ödüyoruz pek işime gelmiyor. Sözde iddaa artık tek maç sistemine geçecekti tüm maçlarda ama fıs.