Bende HUAWEI E176G modem var. 7,2mbps hıza kadar destekliyor. Samsung Galaxy S' im de var, o da 7,2mbps hıza kadar destekliyor. Yani hız açısından farkları yok. Fakat şu var, 3G telefonun şarjını çok sömürüyor.

3G modemi USB' den Router' a bağlıyorum (Edimax 3G-620nL), 3G' i Wifi' a çeviriyor böylece kaç kişi isterse internetten yararlanabiliyor. Bu da ayrı bir avantajı.