Bunun iki taraf kaynaklı da bir sorun olduğunu düşünüyorum. Piyasada şu anda kalifiye eleman bulmak dediğiniz gibi çok çok zor. En basitinden bir flash programını bilen birisini bir eğitmen bulamadım
Birde işin diğer tarafı var. Henüz 19 yaşındayım. Bilgisayar bilgim iyi. 1 yıl özel bi firmada yaptım bu işi. Kendimi kurslardan kurslara koşuşturarak heba ediyorum ama geleceğe yatırım işte...
İş ilanlarına bakıyorum. Adam başlamış
Grafik programlarına hakim
Web tasarım yapabilen
Php bilen. Bunun yanında destekleyecek kadar java,asp ve birazda bizi tatmin edecek kadar cart curtları bilen eleman aranıyor.
E arkadaşım bu adam neci? Grafiker mi? Web Master mı? Programcı mı? Böyle arayanlar olduğu sürece heralde arz talep dengesi kayar.
Böyle biri var mı bilmiyorum ama varsa ve adam yüksek maaş istiyorsa haklıdırda.
Ve birde işin şu boyutunu gerçekten çok merak ediyorum. Puanım işletme iktisat gibi bölümleri İstanbul dışı tutmasına rağmen bazı sebeplerden dolayı gitmedim ve 4 y ıllık kamu yönetimi okuyorum açıktan. Ancak bilgisayar konusunda dışarıdan işler yapıyorum ve kendimi sürekli geliştiriyorum.
Şunu çok merak ediyorum;
Acaba yarın öbür gün 4 yıllık pc mühendisliği okumuş adamı mı tercih edecekler. Yoksa beni (yetişmiş eleman) mi?
Bu konuda görüşleri olan varsa bildirirse sevinirim.
Saygılarımla