Arkadaşlar Kaspersky kaynakları tüketiyor felan diyorsunuz da anlık izleme yapan bir programdan ne bekliyordunuz?
2012 sürümünde hiçbir sıkıntı yok.
Nod32 anlık taramadığı için herkesce kasmayan program diye bilinir. Güvenlik önemli ise performansdan ödün vereceksiniz. Nod32 nin kaçırdıklarını kaspersky yakalıyor. iframe virüsülerini bile tarattığınızda buluyor.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:07:20 -->-> Daha önceki mesaj 15:06:29 --
Antivirüs paketleri 1 kullanıcı ve 3 kullanıcı olarak satılıyor, benim 2 tane bilgisayarım var, tek lisans alıp 2 bilgisayarda kullanabilirmiyim, sonuçta aynı ağdan geliyor aynı IP görüyor.
Kullanamazsın.