Antivirüs paketleri 1 kullanıcı ve 3 kullanıcı olarak satılıyor, benim 2 tane bilgisayarım var, tek lisans alıp 2 bilgisayarda kullanabilirmiyim, sonuçta aynı ağdan geliyor aynı IP görüyor.