Daha iyi kurgulanabilirdi diye düşünüyorum. Neden sigara içmek için eline sigara alıyosun sonra kafana sıkıp intihar ediyosun ki. Sanki sigara seni ele geçirmişte istemeden kafana sıkmış gibi yapsaydın daha iyi olurdu kanaatimce.