Laptop'a ubuntu kursam sanırım hiç bir oyunu oynayamıyorum ?
Onun haricinde MSN felan kullanabiliyor muyuz arkadaşlar ?
Windows kullandım yıllardır ubuntuya geçersem sanırım pek fazla zorluk yaşamam gibi geliyor. Birde sizde ısınma sorunum birazda olsa çözülürmü ? Daha hafif bir işletim sistemi olabileceğinden ?