Ayda yaklaşık 1500-2000 liraya yakın yakıt alımımız oluyor genelde opet'ten alıyoruz.Orada ki arkadaşlar worldcard'ın opet kartı olduğunu ve %5 indirim sağladığını belirtti. (
http://www.worldcard.com.tr/kartlari...d/default.aspx ) . Sizinde kullandığınız böyle kartlar varsa bilgilendirirseniz sevinirim.