Ben xperia kullanıcısıyım tasarım olarak kesinlikle xperia derim ama performans olarak tabikide s3. Samsung vazgeçemediği yuvarlak köşe hatlarından vaz geçerse eğer ve lg gibi yada ıphone gibi köşe hatları düz olarak çıkarırsa tasarım + performans olur buda kullanıcı kitlesini artırır