HALO27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Engellediğinizde Sadece Siz Göremiyosunuz Hocam Diğer Herkes Görüyor
şuan kendi profilimdeyim ve kullandıgım hiçbi uygulama yok,dogal olarak bakamıyorum.söyledigin dogru olabilir hocam,dikkat etmedim.ama engelle ve tüm içerigini kaldır yazıyordu diye kalmış aklımda.