dedicated adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence en iyi bildiğin konuyu açmalısın .Çünkü kullanıcıya en iyi bilgiyi o sekılde verirsin.Adsensede kullanıcı odaklı bir reklam firması oldugu için.
düz mantık diyosun