Hamido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi resimlerini ekleseniz daha iyi olur kanaatindeyim.
yeni ulaştı hocam elime iftardan sonra çekip yükleyeceğim.teşekkür ederim önerin için.iyi çalışmalar dilerim.