_BuKi_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar. Satışlarımız devam etmektedir.

Bu arada @turgutluweb hocam, satın alma konusunda fikriniz devam ediyorsa görüşebiliriz. Footer konusunu @YUNUSEMRE ile birlikte tekrar değerlendirelim. Teşekkürler.
bot mevcutmu ?