alexa konusunda vardı girip baksanız 5dkdda bulurdunuz daha once forum gezmemiş gibi yorum yapmanıza gerek yoktu evet çakal dedim çünkü sıkıldım artık bu tarz haksızlıkları görmekten..
Hizli aramadan aradim ama bulamamistim. Bugun googleden nickimi yazarak buldum. Biz kimseye haksizlik yapmayiz. Burdakilere son yorumumdan bu gune kadar kac dolasim borcum varsa oderim. Beni listeden cikartin. Her dolasimda ip ve detaylari atacam.