ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Al kardeş şu sıralar blogger biraz torpilli gibi dursada uzun vadede kendi domainin daha avantajlı olur.
Bende öyle düşünüyorum. Teşekkürler yorumunuz için.