umtDevrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar arkadaşlar TOSHİBA laptopum var bozuldu, hoşgeldiniz yazısından sonra siyah ekranda kalıyor ve sadece imlec gözüküyor. Bende format atacağım fakat bir türlü beceremedim, yani bios tan başlatmak gerekiyormuş sanırım ama format cd sini okutamadım. Normal pc deki gibi " cd den yüklemek için bir tuşa basın " yazısı gelmiyor. Nasıl format atabilirim yardımcı olur musunuz?
Hocam öncelikle bios a girip biosta ayarlarda pc açılırken hard diski gör işaretlenmiştir onu cd rom diye değiştirip f10 ile kaydedip çıkmanız sonra denemeniz lazım başlangıçta f tuşlarının hepsine basarsan bot ekranı gelir ordan ayarları yap öyle dene bakalım.

Her laptopta bota girmek için f tuşları değişiyor çünkü.