Merhabalar arkadaşlar TOSHİBA laptopum var bozuldu, hoşgeldiniz yazısından sonra siyah ekranda kalıyor ve sadece imlec gözüküyor. Bende format atacağım fakat bir türlü beceremedim, yani bios tan başlatmak gerekiyormuş sanırım ama format cd sini okutamadım. Normal pc deki gibi " cd den yüklemek için bir tuşa basın " yazısı gelmiyor. Nasıl format atabilirim yardımcı olur musunuz?