Arkadaşlar mail sunucum sıkıntılı bazen mail gelemeyebiliyor. Mail yerine panelden görebileceğim iletişim formu var mı acaba

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:16:58 -->-> Daha önceki mesaj 14:05:57 --

güncel..