Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba arkadaşlar, VDS ile ilgili bir kaç sorum olucak. Numarasına göre cevaplarsanız sevinirim.
1) Film sitesi barındırmak için TR lokasyon mu yoksa yurtdışı lokasyon mu tercih etmeliyim? TR'de VDS'me müdahale olur mu? (filmleri kendi vpsde tutmayacam)
2) VDS üzerinden up/down yapmayı düşünüyorum. Bunun trafiğe etkisi nedir? (ne kadar trafik yer, örnek verebilir misiniz?)
3) Ortalama 10k hitli bir film sitesi için ne özelliklerde bir VDS almak gerekir?
4) Biraz daha yüksek özellikli VDS alıp birkaç siteyi aynı VDSde barındırmak mı mantıklı, yoksa her site için ayrı VDS almak mı mantıklı?
5) Hiç VDS kullanmadım dolayısıyla fazla bilgim yok. VDS yönetme hakkında bildiğiniz kaynak, eğitim seti var mıdır? (linux)
6) Self Managed ile Full Managed tam olarak nedir? Hangisini tercih etmeliyim?
7) Bunların dışında söylemek istedikleriniz varsa çok memnun olurum.
biraz uzun oldu ama şimdiden çok teşekkür ederim.