MaRkS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Art arda ileti yazmaya devam etmeyin.Forum kurallarını tekrar gözden geçirin.
Pardon hocam. Ben WSdeki gibi aradan 24 saat geçtikçe yazı geçiyordum. Demek ki burada 2den fazla flood yasak. Bir daha olmaz.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:51:55 -->-> Daha önceki mesaj 02:19:43 --

Profiller satılmıştır. Konu kilitlenebilir.