MiB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye tokat bassın ki ? zaten girişte şöyle bi uyarı çıkıyor;
Görüntülemek üzere olduğunuz blog yalnızca yetişkinler için uygun olan içerik içeriyor olabilir. Genel olarak, Google herhangi bir blogu incelemez ve onaylamaz. İçerik politikalarımızla ilgili daha fazla bilgi edinmek için, Blogger Hizmet Şartları'nı ziyaret edin.
bu izinleri var demek anlamına gelmez mi ?
s.......hikayeleri18 ve s .......hkiayeleri34 diye bloglar vardı bir aya yakın iyi hit sonra " bu blog artık kullanılmıyor ismi de alınabilir değildir" gibi bir yazı bıraktılar arkalarında

söylediklerime daima herkes karşı çıkar ama sonra haklıymışsın der. blogspot zaman kaybıdır. emek vermeye değmez. ama ha açarsın bloğu basarsın botla içeriği allahne verdiyse üç gün beş gün 40 gün bakarsın 400 gün kaymağını yersin