Onun eklentisi vardı ama buladım. Bir site aracılığı ile yapabilirsiniz.
http://destek.10tl.net/showthread.ph...0418&pid=54040

Aşağıdan da indirip kurabilirsiniz:

http://www.phpexplorer.com/Kategoril...posta-formlari

Hazır HTML kodlarla da 1 dk yapabilirsiniz.