afanselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Retweet için anlaştık, fazla fazla gönderdi... Çalışmanızda fayda var
Sizin gibi biriyle çalışmak güzeldi hocam tekrar görüşmek üzere.