Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eskiden alanlar ile yeni renkleride kullanabilecekmi ben mesela pembe aldım ama mavisini beğendim mavisinin dosyalarını atsanız olurmu?
Tabi msn eklerseniz ilgilenirim.


FLetcher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet güzel bir çalışma, hayırlı satışlar.
Sağol hocam.

R10 dışı 1 adet tema satılmıştır.