Hocam eskiden alanlar ile yeni renkleride kullanabilecekmi ben mesela pembe aldım ama mavisini beğendim mavisinin dosyalarını atsanız olurmu?
Tabi msn eklerseniz ilgilenirim.
Gayet güzel bir çalışma, hayırlı satışlar.
Sağol hocam.
R10 dışı
1 adet tema satılmıştır.