Bence haketmiyoruz spora değer vermediğimiz sürecede etmeyeceğiz her hükümet sadece günü kurtardıkça haketmeyeceğiz...
Bu konuda size bir yere katılıyorum, ancak bu tür etkinliklerin de o ülkede spora olan ilginin de ciddi bir şekilde arttığının farkındayım, bu yüzden bence Türkiye'de düzenlenmesi çok şey değiştirecek.