saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inşallah
İnternette de araştırdığımıza göre orada yapanlar çok rahat olduğunu söylüyorlardı. Sanırım sizde orada yaptınız böyle dediğinize göre
Antalya genel olarak rahat, eziyeti sadece denetleme dönemlerinde olur o da ilçe karakolda olduğu için bi' şey ifade edeceğini sanmıyorum. En fazla tabak çanak, koğuş vs denetlerler..

Ben Kıbrıs'da yaptım askerliğimi fakat Antalya'da yaşıyorum ve tanıdık subaylar vs işittiğim rahat olduğu yönünde..