rica ederim.. inşallah rahat bi askerlik yapar..
inşallah
En ufak bi' sıkıntı olmaz

merak etmeyin.. Ayrıca askerlik yapacağı yer acayip rahat bi' ortam..
İnternette de araştırdığımıza göre orada yapanlar çok rahat olduğunu söylüyorlardı. Sanırım sizde orada yaptınız böyle dediğinize göre