Teşekkür ederim cevabınız için internette de biraz araştırdım. Sorun olmayacağını belirtmişler. (http://forum.memurlar.net/konu/1345440/) Sonuca göre buraya da yazarım. Daha sonra başına gelecek arkadaşlar için yararlı olur.