Bizde işte anlayışsız biri çıkarsa diye tedirginiz. Umarım sorun çıkarmazlar.
girişlere öyle anlayışsız zor bir insan koymuyorlar genelde.. bir sıkıntı yaşanmayacağını düşünüyorum.. benim arkadaşlarımdan pazar günü diye gelmeyenler vardı.. pazar günü teslim olunmazmışta filan.. pazartesi günü geldiler.. ve geç geldikleri bir gün sebebiyle bir gün geç çıktılar.. biz giderken onlar bakıyordu.. çok zor anlardı onlar için gerçekten.. böyle bir durumunuzda yok.. rahat oluuunnn.