girişte düzgün bir şekilde anlatırsa ve ordaki komutanda olumlu yaklaşırsa hiçbir sorun olmaz.. kargo ile alırlar.. rahat olun.. tedirginlik yaratacak herhangi bir durum yok.. unutkanlıktır olabilir.. ve kısa dönem gidiyormuş.. zorluk çıkarmayacaklardır..
Hayırlı bir şekilde gidip döner inşallah..