Arkadaşlar bugün kardeşimi askere uğurladık. Ancak unutkanlıktan özlük dosyasını yanına almamış. Kendisi kısa dönem er olarak askerliğini Akseki (Antalya) J.Komd. Tb. Komutanlığında yapacak. Bizde daha yeni farkettik. Acaba bu gibi bir durum başından geçen ya da tanık olmuş arkadaşlar var mı? Pazartesi günü kargo ile göndereceğiz. Ancak o zamana kadar kardeşim için askeriyeye almama gibi durumlar söz konusu olur mu? Bilgisi olan arkadaşlar yazarsa çok sevinirim. Acil cevaplar bekliyorum.