Merhaba arkadaslar,
Ben Ege Üniversitesi Fizik Bölümü'nü kazandım gecen sene, bu sene hazırlık okudum ve 2 puan(68) ile hazırlıkta kaldım. Yaz okulunada kalmadım, bütünlemeler cıktı bu ayın sonunda hem bütünleme sınavına hemde muafiyet sinavina gireceğim. Geçememe halinde galiba bölüme sorumlu alacaklar yada almayacaklar. Çünkü hazırlık zorunlu. Fakat şöyle bi durum var kendi üniversitemde şöyle bir yönerge var.
Sorumlu geçmem halinde alamayacagim dersler ingilizce yazilmistir.
Link:
http://fen.ege.edu.tr/fizik/dersplan...m-Plani-TR.pdf Madde 12 : Öğrenci, yabancı dil hazırlık sınıfı eğitim programına devam etmesine rağmen bir yıl sonunda yapılan yabancı dil sınavında başarılı olamaması halinde, talebi üzerine ÖSYM tarafından başka bir üniversitede veya kaydının bulunduğu üniversitede öğretim dili Türkçe olan eşdeğer bir programa, eşdeğer programın bulunmaması halinde yakın programlardan birine yerleştirilebilir. Ancak öğrencinin bunun için kayıt yaptırdığı yıl itibariyle üniversiteye giriş puanının yerleştirileceği programa kayıt yaptırmak için aranan taban puandan düşük olmaması gerekir.
Link :
http://oidb.ege.edu.tr/DesktopDefaul...=20&ItemId=206
Bu konu hakkında bilgisi olan var mi nasil basvuru yapacagim bölüm değiştirmek için, şu anda tutan bi kaç bölüm var.
Not: lütfen otur tekrar ders calis vs. gibi şeyler söylemeyin arkadaşlar