Ahh ulan ahh... Kim ne derse desin, hep özleyen seven emek veren taraf erkekler oluyor yada bana hep öyle denk geldi. Yazının hepsini okudum gözlerim doldu be...
Dostum hayat çok garip bazen öyle kararlar vermen gerekiyor ki acıdan ölceğini bilsen gözünü kırpmaman gerekiyor. Sonrasında aklın kemale erdiğinde onu unuttuğunda işte ben buyum kişiliği oturmuş ve kendinden eminim diyorsun.
O kararı şimdi ver ve ona de ki. Ben o kişiyim, ben seni sevdim ama sen hak etmedin insanların dış görünüşüne aldanacak kadar çocuk ve basitsin de.
Zor ama artık iyilerin kötüler kadar açık sözlü olma zamanı gelmiştir...
Edebiyat yapmıyorum ciddiyim. Bende ciddi bi ilişki atlattım 1.5 yıl çıktım onun için yapmayacağım şey yok sanardım sonradan kendim ayrıldım Acıdan ölsemde bazen, yaptım doğru olanı yaptım. Herkes unutur, zaman sana bunuda öğreticek amma acı amma iyi ama öğreneceksin.
Boşa kürek çekme o kadar çok kız var ki dünyada, bakmasını bilene