Bu hayatta kacan neden hep kovalanir anlamis degilim.Allah yardimcin olsun kardesim ben/biz ne yazarsak yazalim beynin bildigi yoldan ayrilmayacaktir.Yazdiklarini bastan sonuna kadar hepsini okudum ve ne halde oldugunuda az cok Tahmin ediyorum.
Hayati akisina birak,Kendini yipratma Hic kimse icin degmez.